Blacky

Az életem pillanatai és más egyéb írásba foglalva.

Friss topikok

  • little wolf: köszönöm szépen igyekszem jo lenni, bár nem mindig sikerül xd. jo volna egyszer összefutni egy kic... (2010.10.27. 07:31) Megint itt
  • little wolf: köszönöm szépen :) (2010.10.20. 09:28) Változások
  • little wolf: @crowbaby: jobb lett volna ha nem bvagyok ijen ostoba.Sajnálom.tudom már nem sokat jelent ez de té... (2010.06.15. 14:49) Szombart és vasárnak kínzásai
  • little wolf: De amúgy meg multkor fél órás veszekedést rendezett le velem egy öreg úr a gőzvonatokról...mert ő ... (2010.06.03. 14:37) Itt vagyok
  • little wolf: Szerencsére már nem így van, de még most is lehetne jobb. Téged is szerizlek nehogy azt hidd hogy ... (2010.06.03. 13:54) Hát enyi vagyok a világnak.

HTML

Születésnapom :D

2010.07.27. 08:40 | little wolf | Szólj hozzá!

Nos, sikerült Julius 25.én betöltenem 17. életévemet.Hogy rohan az idő.Egy éve még teljesen más voltam, teljesen másképp éltem.Viszont életemben ez volt a legszebb születésnapom.Igaz 3x is meg lett ünnepelve.Először bátyámék jöttek át hozzán előző nap, Békásmegyerről, végül a kocsmába kötöttünk ki, s még itt is aludtak.Jo sokáig elvolzunk, és még a párom is felköszöntött sajátos módján :). Ennek már akkor örültem.Végül másnap semmiről se tudván lementem a Controllba, inni egy sört vagy valami, mert azért másnaposságra az sosem árt.Egy idő után megjelent ott bátyám, sógornőm és munkatársai.Hát nem mondom hogy nem ittam velük keveset, valahogy estére már elég szépen mozgott körülöttem a föld, s már már a gravitácio is kemény hatással volt rám.Még a páromat sem láttam meg pedig ott sétáltam el melette.Végül nála aludtam, ami jo volt, de szörnyű is mert forgott velem az egész szoba.Másnap lementem megintcsak a Controllba, mert Vámpírék lehívtak megünnepelni a születésnapomat.Így lett 3 ünneplés:D.Végül az este folyamán megjelent párom is aki már pálinkázott, így elég durván járt xd.Nekem is adott, hogy felköszöntsön:). Nemsokkal később ő már majdnem Ko volt így hazamentünk hozzá, de az úton elég érdekesen jártunk, ugyanis én kísértem őt :D. Nembaj, nagyon jo volt minden, szóval felejthetetlen lesz a 17. születésnapom :D

A bejegyzés trackback címe:

https://littlewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr332179151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása