Blacky

Az életem pillanatai és más egyéb írásba foglalva.

Friss topikok

  • little wolf: köszönöm szépen igyekszem jo lenni, bár nem mindig sikerül xd. jo volna egyszer összefutni egy kic... (2010.10.27. 07:31) Megint itt
  • little wolf: köszönöm szépen :) (2010.10.20. 09:28) Változások
  • little wolf: @crowbaby: jobb lett volna ha nem bvagyok ijen ostoba.Sajnálom.tudom már nem sokat jelent ez de té... (2010.06.15. 14:49) Szombart és vasárnak kínzásai
  • little wolf: De amúgy meg multkor fél órás veszekedést rendezett le velem egy öreg úr a gőzvonatokról...mert ő ... (2010.06.03. 14:37) Itt vagyok
  • little wolf: Szerencsére már nem így van, de még most is lehetne jobb. Téged is szerizlek nehogy azt hidd hogy ... (2010.06.03. 13:54) Hát enyi vagyok a világnak.

HTML

Hát enyi vagyok a világnak.

2010.04.27. 12:03 | little wolf | 2 komment

Tudtam eljön újra  a nap, hogy csalódok önmagamban, mert nem tudok elég jó leni hogy szeressenek.Megint elveszítettem egy barátot, csak mert talán egy rosz pilanat volt.Tudom sokszor voltam egyedül, de egy eséjt adtam még az életnek, hogy újra bízzak valakiben, de úgylátszik újra csak a csalódás és a fájdalom jut nekem.Elhord a világ mindennek, s közben elvárja, hogy tűrjek de elég! Nem fogok így élni, mert nem kel, hogy ojan emberek vegyenek körül, akik nem is szeretnek, vagy ha szeretnek túl könyen feladják, hogy küzdjenek egy barátságért. Ennyit érek én, többet nem...Azt hiszem maradok a semminek, s nem fogok élni, csak létezni, s a szívemet elzárom örökre soha nem adok töb eséjt mert nem kel még egy csalódás, így is kaptam már eleget...:( . Szeretám ha tudnás Orsi, hogy nem ellened fordultam, de remélem egyszer majd gondolsz rám még az életben nem úgy mint: áhh ez egy pöcs,, hanem mint én a Te kicsi éned...Szeretlek nagyon!!!!pusssz

A bejegyzés trackback címe:

https://littlewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr181955835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saw 2010.06.03. 02:27:05

rég volt. szomorú volt :(

little wolf 2010.06.03. 13:54:54

Szerencsére már nem így van, de még most is lehetne jobb. Téged is szerizlek nehogy azt hidd hogy nem:)
süti beállítások módosítása