Blacky

Az életem pillanatai és más egyéb írásba foglalva.

Friss topikok

  • little wolf: köszönöm szépen igyekszem jo lenni, bár nem mindig sikerül xd. jo volna egyszer összefutni egy kic... (2010.10.27. 07:31) Megint itt
  • little wolf: köszönöm szépen :) (2010.10.20. 09:28) Változások
  • little wolf: @crowbaby: jobb lett volna ha nem bvagyok ijen ostoba.Sajnálom.tudom már nem sokat jelent ez de té... (2010.06.15. 14:49) Szombart és vasárnak kínzásai
  • little wolf: De amúgy meg multkor fél órás veszekedést rendezett le velem egy öreg úr a gőzvonatokról...mert ő ... (2010.06.03. 14:37) Itt vagyok
  • little wolf: Szerencsére már nem így van, de még most is lehetne jobb. Téged is szerizlek nehogy azt hidd hogy ... (2010.06.03. 13:54) Hát enyi vagyok a világnak.

HTML

Megint itt

2010.10.20. 09:17 | little wolf | 3 komment

 Nos megint egy jó időre eltűntem. Gondolom mindenkinek nagyon hiányoztam :). Hát elég sok minden történt velem, de kivételesen nem magamról teszek említést hanem az elmúlt eseményekről, amiken távlati szemmel de részt vettem. Kezdjük az elején. Nos a nyárnak vége az iskola elkezdődött. Én a Terézvérosi Kereskedelmi szakiskolában kezdtem meg tanulmányaimat. Kaptam ám gyakorlati helyet, ettől nem kell félni. Egy héten 3x dolgozok a spárban 7 órákat. 15.én Norbi születésnapját ünnepelte így én is itt voltam mint mindig. :) Mghívtam Mary barátnőmet is, aki ugyancsak jól érezte magát legalábbis ezt mondta. A napokban találkoztam két régi ismerősömmel, Petyával meg Tomival. Igaz csak pár másodpercet találkoztam velük, mert mentek a metróval el, de nekem ez nagyon feldobta a napom. Éppen tesómmal mentem a tescoba cipőt venni. Meg is vettem ugy 1 óra bolyongás után, míg elbámészkodtam a ruhák körében, ezzel tesóm idegeit cifrázva. Végül vettem a cipő mellé két meleg zoknit, és ezzel befejeztem a vásárlást. Azután meg már minden a normál, semmi új nem történik sajna, de azért jól telnek a napjaim.

A bejegyzés trackback címe:

https://littlewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr812385372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi,Flippy · http://flippy.freeblog.hu 2010.10.27. 01:19:29

Örülök,hogy hoztam egy kis jókedvvel hozzájárulhattam az estédhez ^^ Nekem is jól esett látni,és felvidított :-D Légy jó !! Puszika :-D

little wolf 2010.10.27. 07:31:06

köszönöm szépen igyekszem jo lenni, bár nem mindig sikerül xd. jo volna egyszer összefutni egy kicsit, dumálni meg midnen:) olyan jo volt mikor megláttalak, egész nap tiszta jo kedvem volt azután :D vagyis egész este. és mesélj amugy miujság veled?
süti beállítások módosítása