Blacky

Az életem pillanatai és más egyéb írásba foglalva.

Friss topikok

  • little wolf: köszönöm szépen igyekszem jo lenni, bár nem mindig sikerül xd. jo volna egyszer összefutni egy kic... (2010.10.27. 07:31) Megint itt
  • little wolf: köszönöm szépen :) (2010.10.20. 09:28) Változások
  • little wolf: @crowbaby: jobb lett volna ha nem bvagyok ijen ostoba.Sajnálom.tudom már nem sokat jelent ez de té... (2010.06.15. 14:49) Szombart és vasárnak kínzásai
  • little wolf: De amúgy meg multkor fél órás veszekedést rendezett le velem egy öreg úr a gőzvonatokról...mert ő ... (2010.06.03. 14:37) Itt vagyok
  • little wolf: Szerencsére már nem így van, de még most is lehetne jobb. Téged is szerizlek nehogy azt hidd hogy ... (2010.06.03. 13:54) Hát enyi vagyok a világnak.

HTML

Kicsit máshogy

2010.07.22. 08:44 | little wolf | Szólj hozzá!

Nos, elég hosszú időre eltűntem tudom.Elnézést is kérek azoktól, akik esetleg megtisztelnek azal hogy olvassák a blogomat.Ha már itt tartunk nem felejtettem el hogy mennyi minden történt velem míg nem írtam.Nehéz lesz összeszűkíteni, de azért igyekszem. Nos, ugyebár nem voltam valami formában a honapokban, ugyanis sok csalódás és rossz ért engem, amit azokon töltöttem le akiket szeretek.Hát ha már itt tartunk elismerem hibáztam.Remélem máskor nem fordul elő.Nos pár napja öszejöttem Norbival, aki nagyon rendes, s jol megvagyunk.Remélem sokáig együtt maradunk.Talán csoda történt velem, nemtudom.Azt hittem sose fogok már senkit ugy szeretni ahogy kéne, de az élet beleszólt s lám mégis öszejött. Jelenleg munkát keresek, eléggé rosz mert semmit nem találok pedig nagyon fontos volna ugyanis kéne pénz.Reméljük még ez is öszejön.Amúgymeg igyekszem mindenre figyelni, de sokat vagyok fent kb egy hete aludtam 5 órát össz szóval igy eléggé kimerült vagyok de még mindig nincs időm pihenni sajnos.Majd egyszer csak összeesek a fáradságtól, nemtudom.Körübelül most így állok de ha valaki tudna munkát nekem, szoljon, minden javaslatnak örülnék.

A bejegyzés trackback címe:

https://littlewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr752167905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása