Blacky

Az életem pillanatai és más egyéb írásba foglalva.

Friss topikok

  • little wolf: köszönöm szépen igyekszem jo lenni, bár nem mindig sikerül xd. jo volna egyszer összefutni egy kic... (2010.10.27. 07:31) Megint itt
  • little wolf: köszönöm szépen :) (2010.10.20. 09:28) Változások
  • little wolf: @crowbaby: jobb lett volna ha nem bvagyok ijen ostoba.Sajnálom.tudom már nem sokat jelent ez de té... (2010.06.15. 14:49) Szombart és vasárnak kínzásai
  • little wolf: De amúgy meg multkor fél órás veszekedést rendezett le velem egy öreg úr a gőzvonatokról...mert ő ... (2010.06.03. 14:37) Itt vagyok
  • little wolf: Szerencsére már nem így van, de még most is lehetne jobb. Téged is szerizlek nehogy azt hidd hogy ... (2010.06.03. 13:54) Hát enyi vagyok a világnak.

HTML

Kedd, Szerda, Csütörtök

2010.06.03. 13:52 | little wolf | Szólj hozzá!

Kedd-Szerda-Csütörtök:

Kedd óta nem mentem iskolába, mivel kedden szünet volt, többi nap meg elaludtam.De nem voltam semmittevő mert nagyon sok mndent csináltam ez idő alatt.Itthon takarítottam meg ijesmik.Tegnap este Szandi barátnőm kitalálta hogy itt alszik persze ezt bátyámmal beszélték meg míg én pancsiztam a kádban.Mire kijöttem közölte bátyám hgy itt alszik. No kezdhettem készülődni, mivel semmi kaja nem volt, le kelet menem boldba, meg még dolgom is volt addig, szóval elküldtem Bátyámat érte az Árpád hídra, ahol 9-kor találkoztak(este). Szivem szerint nagyon nagy butaságnak találtam ezt a hirtelen ötletet ugyanis másnap iskola meg ienek. Hát végül ideértek szerencsésen és jáccani akartak nem mondhattam nemet, de nagyon későn feküdtek le.Reggel ugyan felkeltek de én hulla voltam ugyhogy ahogy kiengedtem, őket kicsit viszafeküdtem, de elaludtam, így ma sem jutottam el suliba, vagyis nemis oda kelet volna meni mert 9kor gyülekeztünk moszkván mert mentünk volna a Budakeszi vadasparkba, de így oda sem jutottam el. Igy őszintén nem bánom mert már nagyon sokszor voltam ott, nem nagyon érdekel.Végül itthon maradtam s aludtam amedig csak tudtam.Délutn meg megyek Controllba, megnézni ismerőseim, mert oly rég láttam őket (3-4 napja). xd. Aztán majd holnap jelentkezem ujra :D.

A bejegyzés trackback címe:

https://littlewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr972053417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása