Blacky

Az életem pillanatai és más egyéb írásba foglalva.

Friss topikok

  • little wolf: köszönöm szépen igyekszem jo lenni, bár nem mindig sikerül xd. jo volna egyszer összefutni egy kic... (2010.10.27. 07:31) Megint itt
  • little wolf: köszönöm szépen :) (2010.10.20. 09:28) Változások
  • little wolf: @crowbaby: jobb lett volna ha nem bvagyok ijen ostoba.Sajnálom.tudom már nem sokat jelent ez de té... (2010.06.15. 14:49) Szombart és vasárnak kínzásai
  • little wolf: De amúgy meg multkor fél órás veszekedést rendezett le velem egy öreg úr a gőzvonatokról...mert ő ... (2010.06.03. 14:37) Itt vagyok
  • little wolf: Szerencsére már nem így van, de még most is lehetne jobb. Téged is szerizlek nehogy azt hidd hogy ... (2010.06.03. 13:54) Hát enyi vagyok a világnak.

HTML

Farkasoknak

2010.03.24. 12:42 | little wolf | 1 komment

Kicsi farkas merre jársz most?
Szívem érted vonyít most
Vár haza a rengetegbe,
Gazella vacsorára,gyere.

Elmentés, s szót se szóltál,
Csak üres szemmel hátrafordultál,
Néztelek, s torkom nyüszít,
Visszajössz e valaha,picim.

Másnap már elfeledtem,
Mit vesztettem el benned.
Élem tovább farkas létem,
Vadások másra, nem vészes.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://littlewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr701864909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi,Flippy · http://flippy.freeblog.hu 2010.03.27. 10:50:44

Szép vers ! így tovább...
A legjobban mégis az utolsó vers-szak tetszik !!
Sikeres vadászatot kívánok én !!!
süti beállítások módosítása