Blacky

Az életem pillanatai és más egyéb írásba foglalva.

Friss topikok

  • little wolf: köszönöm szépen igyekszem jo lenni, bár nem mindig sikerül xd. jo volna egyszer összefutni egy kic... (2010.10.27. 07:31) Megint itt
  • little wolf: köszönöm szépen :) (2010.10.20. 09:28) Változások
  • little wolf: @crowbaby: jobb lett volna ha nem bvagyok ijen ostoba.Sajnálom.tudom már nem sokat jelent ez de té... (2010.06.15. 14:49) Szombart és vasárnak kínzásai
  • little wolf: De amúgy meg multkor fél órás veszekedést rendezett le velem egy öreg úr a gőzvonatokról...mert ő ... (2010.06.03. 14:37) Itt vagyok
  • little wolf: Szerencsére már nem így van, de még most is lehetne jobb. Téged is szerizlek nehogy azt hidd hogy ... (2010.06.03. 13:54) Hát enyi vagyok a világnak.

HTML

Rég volt ilyen szuper estém

2010.06.05. 12:38 | little wolf | Szólj hozzá!

Sziasztok. Habár tegnap már alapból jo kedvel indultam Vámpír születésnapjára.Nos kezdük is az elején.Nos, msn-en Dalma rámírt hogy 8-kor találkotzó a Móricz Zsigmond ktr.en.Elindultam hát még kicsit elbb mert bátyám után be kelet néznem a kocsmába, ott valahogy becsúszott egy két sör xd. No már sörivás után tényleg elindultam.Mikor odaértem senki nem volt ott, talán jobb is mert sajnos elsírtam magam kicsit mert ott lakott az az ismerősöm akiről már előzőekben írtam, na mindegy kicsit fájoan de feljöttek az emlékek.Így vártam megnyugodtam és vártam hogy Vámpírék is megérkezzenek.Elmentem a környéken sétálni, hogy ne fájdítsam a szívemet a ház látványával melyben oly sok régi emlékem van.Nos, egyszercsak csörög a telefonom.Felvettem. Vámpír hívott hogy késni fognak.Sebaj, akkor leültem egy padra, s vártam.Végül megláttam Nyuszit s nagyon megörültem hogy már nem vagyok egyedül.Nemsokkal utána megérkezett Dalma s Vámpír is.Vártunk még egy lányra, így bementünk egy kisboltba sört venni, hogy elüssük az időt.Dalmától kaptam egy sört, aminek naygon örültem, mert szegény csóró szokásomra, most sem volt lóvém.Így mikor megvettük, eldöntöttük hogy felsétálunk a lépcsőkhöz.A lány akit még vártunk 9 fele jött volna.Na de ne rohanjunk.Szóval felültünk a lépcsőre s végül Vámpír,Dalma meg Nyuszi elmentek le a Mecdonaldsba pisilni.Mi Encivel fent maradtunk, s vártuk hogy visszajöjjenek.Idő közben egy őrült bmv.s száguldozott egyenesen felényk már féltünk elgázol,d e szerencsére nem.Megfordult és lement. Ezek után még egy autó megismételte ezt a menetet, s nem értettük miért hajtanak fel.Gondoltuk"cicababának gondoltak minket de mire felértek megláták hogy nem..."végülis két szőke csaj ül egy lépcsőn, ki tudja...Végül viszaértek Vámpírék s lassan elindultunk.9 óra s a lány sehol.Nem vártunk tovább, felszáltunk a villamosra, s mentünk egy Nádas nevű kocsmához, ahol végül nem álltunk meg a sok részeg idióta miatt akik bent voltak.Igy elindultunk az uticélhoz, ahova eredetileg tartottunk.Megérkeztünk.A táskákat átnézték és lám bent vagyunk.Leültünk s vártuk a caraocke sowt ami miat mentünk.Végül elkezdődött.Elsőnek Vámpírnak elénekeltük mi csajok közösen a Boldog Születésnap című számot.Végül már sorban énekeltünk, s táncoltunk nagyon sokat.Egyszercsak megérkezett Nyuszi barátnője.Vele is jót beszélgettünk, bekapcolódott a táncba.Aztán lassacskán elfáradtunk így a caraocke után elindultunk Vámpírral és Dalmával haza.A többiek még maradtak.Mi az éjszakai busztra várva jot ültünk magunkért a drága járdaszélen ahogy azt illik:D.Kihagytam még az elején hogy mig a Moriczon voltunk sörrel a kezünkben baromkodtunk egy sort, s elénekeltük a Metál Mackót.Végül éjszakaik zömével mindenki hazajutott.Újpest Központban elköszöntem Vámíréktól és találkoztam egy aranyos fiuval aki egy idős velem mint kiderült és 3 házzal odébb lakik.Nagyon örültem mert egy ujjab barátra tettem szert.Nagyon jofej volt s tök jot beszélgettünk.Végül hazaértem s lefeküdtem aludni a hosszu izgalmas este után.

Címkék: és nyuszi vámpír én. dalma barátnője enci

A bejegyzés trackback címe:

https://littlewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr292058434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása